top of page
חיפוש

המידע מבוסס על ספרו של דיוויד וולף "סופרפודס" שיצא בהוצאת פוקוס

גוג'י ברי הוא אדפטוגן (אדפטוגן - צמח שמשפר את העמידות ויכולת ההסתגלות). – אדפטוגן הוא מינוח שעושים בו שימוש בעיקר בעולם הצמחים, הגוג'י ברי מגביר את המרץ ומחזק את המערכת, עוזר לגוף להתמודד בקלות יתרה עם מתח על ידי חיזוק בלוטות יותרת-הכליה. ברפואה הסינית ידוע הגוג'י ברי כצמח המאזן את הגוף ומחזק את הג'ינג (אנרגיית החיים), תורם לאריכות ימים ואף ולהגברת החשק המיני.

הגוג'י ברי מחזק את תפקוד מערכת החיסון עלידיי הגברת הבסיסיות במערכת העיקול, שומר על הכבד, משפר את הראייה ואת איכות הדם, מספק תרכובות נוגדות הזדקנות ויש לו עוד כמה תכונות בולטות נוספות.

גוג'י ברי מומלץ לטיפול מחלות כרוניות שונות: הפרעות בכבד או בכליות, כאביי מפרקים ורגליים, בעיות בגב, סחרחורות, כאבי ראש, נדודי שינה, לחץ דם גבוה, שחפת ואימפוטנציה.

גרגרי גוג'י הם כנראה הפרי המזין ביותר על הפלנטה שלנו. הם טעימים וומאוזנים כמעט עבור כל גוף חי, הם מקור פורה לחלבון, הם מכילים 19 חומצות אמינו שונות, ובתוכן את כל שמונת חומצות האמינו החיוניות. גוג'י ברי אף מכיל ויטמינים חיוניים רבים כמו גם ויטמין 1B, 2B, 6B ו-ויטמין E.



כדאי לדעת שבבדיקות שנערכו במסגרת המחקר במעבדות ידועות לא נמצאו עדויות לנוכחות של ויטמין סי לא באריזות גוג'י אורגניות ולא באריזות גוג'י מיובשים.

לעומת זאת גרגירי גוג'י טריים כן (תלוי בזן ובגידול) ברזל לחיזוק הדם, בטא סיטוסטרול שהוא נוגד דלקות, חומצה לינולאית , ססקוויטרפנים, שמונעים מהגוף להזדקן, , סיפרון סולבטיבון, חומצה שתומכת בכבד, טריטרפנואידים, שהם נוגדי-חמצו, בכלל ג'וג'י ברי נחשב למזון עתיר נוגדי חימצון ברמות כפולות מכופלות משל אוכמניות לדוגמא.

לגוג'י ברי משוייכות מספר סגולות חשובות נוספות –

אריכות ימים – HGH הוא הורמון הגדילה האנושי, לאורך חיינו ייצור ההורמון הולך ופוחת, כך כאשר בגיל 70 אנו מייצרים עשירית מהכמות שהיינו מייצרים בגיל 20. גוג'י ברי הוא המזון היחיד הידוע שממריץ את הגוף לייצר כמות גדולה יותר של הורמון הHGH דבר שלכשעצמו הופך אותו לנוגד הזדקנות מובהק.

שיפור התפקוד המיני – במזרח נחשבים שיחי הגוג'י כמגבירי יצר ותפקוד מיני, באופן כללי תורם השיח לחיזוק ושיפור הסיבות והעמידות, תורם למצב הרוח ומפיג מתחים דברים שלכשעצמם תורמים לחיי מין, מעבר לכל אלו תורם שיח הגוג'י לייצור הטסטוסטרון שהוא הורמון המין הגברי.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page